O aplikaci

Usnadněte si interní schvalování objednávek. Urychlete tento administrativně zdlouhavý proces a mějte vše přehledně evidované na jednom místě. Díky naší aplikaci bude zadávání, schvalování, editace a archivace interních objednávek snadná a uživatelsky přívětivá.

Naši aplikaci pro interní schvalování objednávek snadno přizpůsobíme vašim potřebám. Aplikace je intuitivní, takže se v ní budou dobře orientovat jak schvalovatelé, tak zadavatelé objednávek.



O aplikaci
Funkce

Seznamy a číselníky

Do aplikace lze zadat přehledný seznam všech vašich dodavatelů, který se bude automaticky zobrazovat, dle vybraného typu objednávky. Aplikaci je možné napojit na obchodní rejstřík a díky tomu se dodavatelé a informace o nich budou do seznamu zadávat rychle a jednoduše. Do aplikace lze zanést jednotlivé typy nákladů (marketingové, provozní atp.) a příslušné seznamy jednotlivých položek.

Seznamy a číselníky

Číslování a měna

Jednotlivé objednávky se automaticky číslují na základě vámi určeného prefixu a pořadového čísla, např. 2021-1111. Je možné určit si také měny, ve kterých bude možné objednávky zadávat. Kurz dané měny je brán z kurzovního lístku zadaného do systému. Aplikaci je možné používat v českém nebo anglickém jazyce, nechybí však možnost rozšíření o další jazykové mutace.

Číslování a měna

Z pohledu zadavatele

Zadavatel objednávky může novou interní objednávku zadat kdekoli v aplikaci, tlačítko pro tuto možnost je k dispozici napříč celou aplikací. Nemusí znát nazpaměť účetní kódy jednotlivých položek, aplikace zadavateli, kromě kódu, ukazuje také to, co se pod ním skrývá. Ke každé objednávce je možné připsat poznámky a vepsat hlavičku.

Z pohledu zadavatele

Automatizace

Po zadání konkrétního typu objednávky aplikace automaticky přidělí příslušné(ho) schvalovatele. Ten je pak upozorněn emailem na novou objednávku. Přímo z emailu může přejít do aplikace, kde může objednávku schválit či zamítnout.

O změněném stavu objednávky je emailem obeznámen i její zadavatel. Nemusí tak stav schválení/zamítnutí neustále sledovat.

Automatizace

Seznam objednávek

V jednotlivých objednávkách lze pohodlně hledat, filtrovat a je možné si prohlédnout detail jednotlivých objednávek. Stávající objednávky je možné kopírovat do nových, což zadavatelům usnadňuje tvorbu nových obdobných interních objednávek.

Seznam objednávek

Souhrn možností aplikace

- sami si určíte způsob číslování objednávek
- vaše seznamy nákladů a jejich jednotlivých položek
- automatické vyplňování údajů o dodavatelích při napojení na obchodní rejstřík
- měna u jednotlivých objednávek
- jazykové mutace
- možnost zadávání nové objednávky kdekoli v aplikaci
- možnost vepsání poznámek k objednávce
- zadavatel objednávky nemusí znát účetní kódy jednotlivých položek
- automatické přidělení schvalovatelů
- možnost kopírování stávajících objednávek do nových pro urychlení tvorby nové objednávky
- emailová upozornění
- filtrování objednávek dle jejich stavu
- přehledný seznam objednávek
- snadná orientace v archivu objednávek
- a mnoho dalšího...

Souhrn možností aplikace

Výhody aplikace ve zkratce

- aplikaci přizpůsobíme na míru vašim potřebám
- intuitivní a lehce ovladatelná
- provázaná s dalšími aplikacemi v Office 365

Výhody aplikace ve zkratce
Technické informace
Cena
CZK35.000.00/ bez DPH

Standard

Cena je za implementaci a zprovoznění aplikace bez dalších úprav.

Poskytovatel

CloudForce s.r.o.

O nás

Společnost CloudForce s.r.o. je certifikovaným partnerem společnosti Microsoft ČR a má výhradní právo poskytovat předprodejní poradenství, implementační/reimplementační podporu s nastavením služeb a následnou technickou podporu nastavených služeb.

Zaměřujeme se na optimální využití cloudových služeb Office 365 a Azure produktů společnosti Microsoft. Specializujeme se zejména na dosažení všech jejich přínosů u našich zákazníků. S námi můžete Office 365 rozjet, rozšířit, poznat a naučit se využívat na maximum.

Naše největší výhoda

Díky složení našeho týmu jsme schopni zajistit našim klientům komplexní IT služby. U nás to implementací Office 365 nekončí. Víme, že častým úskalím malých a středních firem je roztříštěnost dodavatelů IT služeb, díky které pak vzniká neprovázanost a nefunkčnost mezi informačními systémy, aplikacemi, webovými stránkami atp.

Naší velkou předností je schopnost zajistit odborné IT služby od začátku až do konce, poskytovat fungující technickou podporu a pomáhat našim klientům budovat stabilní značku. Naše produkty jsou cíleně vyvíjeny pro malé a střední firmy. Pomáháme menším a středním firmám jednoduše rozvíjet jejich podnikání a ukázat jim moderní způsob řešení firemních procesů.

Office 365 v kombinaci s námi zajistí plynulý, rychlý a uživatelsky intuitivní chod všech administrativních a komunikačních firemních sfér. Díky tomu se firmy mohou soustředit na důležité věci v jejich podnikání.  

"S námi máte svůj business pod kontrolou."

Více se o nás dozvíte na našich webových stránkách: 

www.cloudforce.cz

www.do365.cloud

info

left

Starter Edition

right

GDPR

*    Povinné položky